reedekolmteist

Photo-A-Day : 05/09 – LYS

Kuna mul siin samas läheduses ühtegi kohalikku lõngapoodi pole, siis olen netist otsinud valmis poe, kuhu tulevikus minna kavatsen. Üks mida ma kindlasti külastan on Dropsi Superstore, sest ma olen Dropsi lõngade fänn.

Because I do not have a yarn shop near me, I have looked up a couple of places where I plan to go. The one I will definitely visit is a Drops Superstore. And this is because I am in love with Drops yarns.

Single Post Navigation

Leave a Reply

